Ka 'e vitsen..?

Sunday, April 15, 2007


En æra er over


Jeg har flyttet fra Skien, og er nå tilbake i Stange. Det har vært et lærerikt og spennende år, med mye ny kunnskap og mange nye venner.
Fram mot sommeren skal jeg prøve å få jobba litt, høsten derimot, er litt uklar.

For å markere enden på en epoke, har jeg lagd en liten billedkavalkade fra året som har gått.

Sånn ellers, så suser pappa og jeg avgårde til London i morra for å være med på Europas nest største (tror jeg) bokmesse. Spennende? Hæ? Hæ?
Blir forhåpentligvis mer enn bare boksynsing når "Rune Aasen & Søn" gjør London.

Over og tut.

David


5 Comments:

  • At 16/4/07 16:07, Blogger K said…

    Hei du ja,
    Hørte at du skulle reise hjem. Ble glad inni meg.

     
  • At 16/4/07 22:37, Blogger Kristian Rem said…

    hepsi pepsi!
    Mange fine bilder, glad jeg var på noen av de, gode minner! Bare å si ifra når du tar turen til Oslo, du finner vel en ny vei fra Oslo S:) Enjoy London, og pust ut ifht høsten. "Ordner seg for snille gutter", sitat mutter;p

     
  • At 17/4/07 20:58, Blogger Martine said…

    ...velkommen hjem! Det blir godt å ha deg hjemme igjen, og høsten finner du nok ut av! rock london's socks!

     
  • At 17/4/07 23:34, Blogger Anders said…

    Spent på kva som skjer med deg til hausten David. Blir nok bra uansett! Preikast

     
  • At 18/4/07 19:10, Blogger Honningdal.jr said…

    Ja jeg vil også si det: velkommen HJEM!!!! :) sees snart! kom og besøk oss!

     

Post a Comment

<< Home