Ka 'e vitsen..?

Sunday, September 23, 2007


Forlovelsesbursdagsfest


Hver dag er en fest i Sturlas vei 4, og gårsdagen var intet unntak. Beate og Thomas varmer opp til bryllupet med en aldri så liten forlovelse og et heidundrandes 50-års kombofødselsdagslag.

Alle måtte ha med seg noe å gnafse på, samt en maske til å skjule eders gudgitte skjønnhet.

Mye moro med mange moro mennesker.

Rettighetene til bildene ligger hos Marianne Honning, så dersom hun eller noen andre har noen innvendinger til publiseringen, kan man kontakte meg.

Mange takk.
David

8 Comments:

  • At 24/9/07 13:17, Blogger Kristian Rem said…

    Ja, der koste vi oss gitt! Fikk et par kommentarer på at jeg så litt trøtt/sliten ut i barndåpen, kan ikke skjønne det....godt å fått sovet litt i dag. Vi sees på Blindern...

     
  • At 27/9/07 23:25, Blogger Saxofonmannen™ said…

    Haha... genialt! Særlig Spiderman... og maska til Jonathan! :-D

     
  • At 28/9/07 12:57, Blogger Carina said…

    det så koselig ut! må prøve å få kommet meg på besøk en gang...

     
  • At 17/10/07 23:09, Blogger Carina said…

    Takk for det, David! Ja, det har blitt koseligere etterhvert som jeg har fått bodd meg litt inn, vettu. Men er det ikke typisk, akkurat i dèt jeg begynner å finne meg til rette og føle meg litt hjemme, så må jeg kanskje flytte ut... Men jeg er ved godt mot, assa!Jeg har i hvert fall ikke angra på valget av sofa så langt;)

     
  • At 19/10/07 03:11, Blogger Carina said…

    Akkurat:)

     
  • At 24/10/07 17:28, Blogger Carina said…

    David, det likner ikke deg å drøye så lenge med å oppdatere blogene din...

     
  • At 24/10/07 21:43, Blogger Carina said…

    Næh, er det sant? Så KOSElig for han, da:) Hvem er så denne kvinnen?
    Jeg er fast ansatt som AmFElia på amfisenteret i Sarpsborg nå:) Jobba fra torsdag til lørdag som var nå, og så er det en ny runde i mars. God følelse å for en gangs skyld få betalt for å ha det gøy...
    Hvordan har du det i Oslo da, David?

     
  • At 26/10/07 13:44, Blogger Carina said…

    Jo, jeg har det egentlig veldig bra:) I motsetning til i fjord så har jeg MASSE å gjøre...faktisk litt for mye til tider. Men det er absolutt bedre det enn å ha alt for lite å gjøre:) Blir bare litt stressa når ting krasjer og sånn...
    I kveld skal Frank og jeg ha idol-kveld med Sigfred og Hild Mari...da skulle du vært der!
    Kom på besøk en dag, da!

     

Post a Comment

<< Home