Ka 'e vitsen..?

Sunday, December 23, 2007


Stone Will & Seven Pound Sterling


Jeg har vært i Gvarv, av alle steder, og sett Stone Will med band spille sin første konsert. Det var veldig bra - skikkelig ålreit med en konsert hvor du faktisk blir sittende og tenke en del - mangelvare nå for tiden.
Jeg må også få lov til å nevne at jeg var særs fornøyd med bildene jeg tok under konserten, og har da valgt det jeg selv mener er det beste, hvor man da i tillegg til å få se de som opptrådte, får et innblikk i hvem som hadde møtt opp for å bivåne denne happeningen, da spesielt de på første rad, og da særlig i form av eders smukke bakhoder.

Anders og meg selv hadde for så vidt en fin tur hematt au - en tur til dels preget av at den var akkompagnert av to overtrøtte typer.

1 Comments:

  • At 23/12/07 17:35, Blogger Carina said…

    Nei, og det er skikkelig rart egentlig, med tanke på at jeg har soldt julepynt til den store gullmedaljen de siste ukene... Kanskje jeg har blitt imun? Men det hjalp litt å komme hjem til et julepynta hus og pynte juletreet til koselig julemusikk og kjenne lukta av kalkun i huset...

     

Post a Comment

<< Home