Ka 'e vitsen..?

Sunday, April 06, 2008


Noen er nødt til å stå vakt -
andre er nødt til å gå på teatersport


I går var jeg og hilste på han godeste Pål Vegar Fjellestad utenfor slottet. Han så riktig fin ut der han sto, tidvis lekte seg med geværet sitt, tidvis marsjerte.
Og jeg fikk tatt noen blinkskudd, i tillegg til at hu dama fra Stavanger-området fikk tatt noen bilder av meg og Pål. I fare for å kaste sten i glasshus, tenkte jeg at det må da være slitsomt å ha massevis av masete mennesker rundt seg hele tiden, som skal ta bilder og hurramegrundt. Selv om det sikkert forekommer noen lysstreif i hverdagen, noe à la de tsicksa som dukka opp rett før jeg skulle gå - eller hva Pål?
Men til gjengjeld har nok han 大輝, 大樹, 大貴 fra Osaka, Japan sikkert et bilde eller to av Pål i fotoalbumet sitt - og det er ikke noe å kimse av. Så ikke kims!

Jeg var også på teatersport med Paul Andreas og Jens. Harald Eia og kompani mot Improtent, på Chateau Neuf. Artig det - tidvis gøy og tidvis krampaktig.

Prekæs!

3 Comments:

  • At 6/4/08 16:55, Blogger Marie said…

    neimen så flott! holder maska pål;) gleder meg stort over at vi deler litt norge med japan!

     
  • At 8/4/08 12:23, Blogger K said…

    Hey - foof. You look dead cool Mr Fjellestad. Obviously you look fab as well Mr Aasen.
    I am also - insanly gorgeous.

     
  • At 10/4/08 10:01, Blogger Ole José Norum said…

    Grattúlerer a pål!! ;D

     

Post a Comment

<< Home