Ka 'e vitsen..?

Sunday, April 22, 2007


Et forholdsvis brunt hus - III

Ja, det er nok kun et par av dere som erindrer det, men jeg drev og drodlet på en føljetong ved navn "Et forholdsvis brunt hus" i sin tid, og skrev blant annet i den forbindelse at "Mesteparten av historien er gjort ganske ferdig i hodet mitt, så tiden får vise om den blir sånn jeg hadde tenkt."

Enden på visa ble altså den at tiden viste at føljetongen ikke ble slik jeg hadde tenkt, og historien sluttet på et mye tidligere tidspunkt enn jeg hadde trodd. Men for meg ble "Et forholdsvis brunt hus" en mye mer personlig fortelling enn hva jeg hadde sett for meg, og går litt i tråd med ting som har surra oppi hodet mitt, videre utover det å bare lage en koselig historie.

Så jeg håper dere liker tredje og siste del av "Et forholdsvis brunt hus".
Den er å finne her.

Vi snakkes.
David

0 Comments:

Post a Comment

<< Home