Ka 'e vitsen..?

Monday, April 21, 2008


Frognerparken og Ullevaal


I går var jeg i Frognerparken for første gang i mitt liv. En veldig fin park - bare til opplysning -, og jeg synes nå egentlig at flere burde få høre om den (heh).
Jeg ble nokså satt ut av å bli så imponert over monolitten - jeg har for så vidt visst at den er der, og at den er høy og sånn, men å se den...nei, du og du.
Hvis du er i Oslo en gang, burde du ta en tur innom - det er den parken med alle de nakenstatuene.

Ikke nok med at jeg var i Frognerparken, jeg var på fotballkamp au - Vålerenga-Rosenborg, på Ullevaal stadion. 24.300 mennesker, hvilket betyr god stemning, men kampen var dårlig.

Jaja - svakt at jeg ikke tok flere bilder, men dere får ta til takke med disse blinkskuddene.

Gud velsigne dere, og nyt finværet.


2 Comments:

  • At 24/4/08 19:36, Blogger Elanda said…

    Flink du fetter ! Deilig vær å være i Frognerparken i tenker jeg. Bodde rett ved siden av i et års tid og det var en flott park og bruke på varme-slappe-lese-dager f.eks. God vår til dere !

     
  • At 27/4/08 20:31, Blogger MOKKABØNNER said…

    freedlig. artig

     

Post a Comment

<< Home