Ka 'e vitsen..?

Wednesday, June 21, 2006

Jeg har ordna meg en blogg til. Inte dåligt!

There's an English version at the end of this post.

Norsk:
Nå har jeg fått meg en blogg til, en litt mer seriøs en. Jeg kommer til å prøve å få hjernen min ned på papiret, eller opp på skjermen om du vil. Det ble litt ekkelt kanskje.

Uansett, bloggen heter "Davids tankeforum" og det er bare til å gå dit og gi kommentarer på det jeg skriver. Jeg skriver for min egen del, for å få ord på tankene mine, men også for at andre skal få noe ut av det. Du er en av de andre, hvis du ikke skjønte det.

Så ha det gøy og skriv kommentarer så det lukter svidd etter. En link til bloggen ligger også i "margen" (fint ord vi brukte mye i norsken på skolen) til høyre.
Kyzz, klapz og klemz fra
_dAVID

English:
I've made a new blog and it will probably for the most part be in Norwegian. I will post thoughts from myself throughout the year and just try and get my brain down on paper, or rather the computer screen. That sounded kind of gross.

Anyhoo, the the name of the blog is "Davids tankeforum", which means "David's thoughtforum".
Go ahead and make comments and join the fun. Especially all you English speaking people. I'll post a link to the blog to the right.

Gud bless!
snakkes...
_dAVID

2 Comments:

  • At 21/6/06 23:13, Blogger Princess Of God said…

    ville bare stikke innom for å si hei og at jeg synes du er grei:
    Hei! Du er grei!

     
  • At 28/6/06 01:48, Blogger Sven said…

    Halla balla, åssen hengern? Kan jeg få se på hjernen din når jeg kommer hjem? gidder du å ta den med på sjærgårds? We snakes

     

Post a Comment

<< Home